Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 10:16:58 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/01348 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Auvere küla, 
Keskterritooriumi// Preedi// Sillaotsa// Suur alajaam 330// Mustanina küla, 
Humala// Metsosja tee// Vaivara metskond 23// 25// 26// 47// 72// 73// 
Veehaarde (L352 Viru-Mustvee, L353 Mustvee-Tsirguliina 330kV õhuliinid) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26964118>  (menetlus nr: 
428255), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (RENE ZORIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister